2007-11-27

hosteo lehorrak lurrean... iada ustelak

Holaxe, aste dexente pasa dia azken aldiz aktualizatu nuenetik, eta batzuk eskatu didaten bezala zertxobait idatzi beharko. Hasteko, aurretik igaro diren asteak ederto joan zaizkit. Ostegun batean gainera kuadrillako batzuen bixita izan nuen eta ederto pasa genuen. Ginontzera nahiko ondo. Iada ikaskideekin nahiko konfidantza dudala iruditzen zait, eta ondorioz astetik astera hobeto pasatzen dut beraiekin. Askoz hobe ERDIZKA-n edo bagaude baina hala eta guztiz ere oso gustora ibililtzen gara. Aurreko ostegunean gutxien atera ginen osteguna izan zen. Hasiera batean 4 bakarrik irten ginen baina guztion zorionerako, neretzako behintzat bai, Amaia Ane eta Miren irten ziren. Azken honek gainera goraintziak bidali nahi izan zizkien blog xixtrin hau irakurtzen duzuen guztiei. Datorren osteguna berriz gogor dator, igandean nire urtebetetze eguna dela eta parranda itzela bota behar baitugu. Ea zer suertatzen den gau hortan... Eta horrelaxe, nire ideia urriek eta ordenagailuan bateria gutxi izateak aktualizazio hau zerbait kaxkarra egiten dute, baina denbora eta patxada gehiago izatean askoz ere landuago idatziko dudala espero dut. Izan huntsa ta goraintzixek zuri re Miren!! Nora guz???jeje!!

No hay comentarios: