2007-12-31

Una nació, una selecció

Ueepa!! Zemouz doaz gabonak? Iada aste bat baino zerbait gehiago pasa da oporrak hartu genituenetik eta momentuz, ez dut Gasteizera itzultzeko gogo handirik. Egia esan zerbait bai, berriz ere "Hiru mosketeroak" elkar-ekintzan aritzeko.
Larunbat bi pasa ditugu, eta bietan zein bietan, sekulako zeppelina arrapatu degu. Lehenengoan batxillergoko afaria izan genuen, eta sekulako parranda bota genuen, nehaiz eta batzuk etxera joan ziren, jajaja! 24ean berriz, gauez atera gien bai, baina nik hurrengo egunez Bergarara joan behar nuenez, goizo itzuli nintzen etxera. 29an berriz Bilbon izan ginen, Euskal Herria eta Catalonia nor baino nor lehian ikustera. Emaitzak ez zuen garrantzi handirik izan, niretzat behintzat, eta bi herrien arteko elkartasuna izan zen benetan nabarmentzekoa. Gainera Gozategi eta Betagarri bezelako taldeak bertan izanda, giroa oraindik eta handiagokoa izan zen.
Horrelako gauzek pentsarazten didate, Zarautzen oso gustora nagoela, betiko lagunekin eta betiko lez, DPM pasatzen.
Gaurkoz nahiko idatzi dudala irudtzen zait, ez baitaukat idazteko gogo gehiegirik.
Gaurko aktualizazio hau Sara eta Iratirentzat, jejeje ke kraks!!! ueepa!!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Iujuuuuu!!! Kaixo Kaixoo!
Urte Berri On!
Joeee! Mil esker blog-a dedikatzeagatiik! ta Iratin partez e... Mil esker!:P

Pf... Josu... ya oporrak bukatzen ai diala...:( baino bueno...
jakin eunero esnatzn naiznn pntsatztn aurrenengo gauza dala.. Josu esnatuko zan... ta oheratzn naznn berdin.. Josu oheratuko al zan! Beraz... Km askota daude baino... beti bata bestiakin eongo geala garbi daoo! jajaja!

Bueno wapiximoo! oain ni oheratuko naiz! jajajaja! Ale wapo! bihar hitzeingo deu edo... bestela... Osiralen ikustegeaa!! jujuju!
Ale pues...
Muxu pila patata tortillaa!!!
IZUGARRI MAITEYAT!
Ueepa Siberia-Gazteiz!

Sara

Josu dijo...

joe, holako komentaiuakin hitzik gabe geatzea bat... ostiral arte!! nik e IZUGARRI MAITEÑAT!!